عیدت مبارک...

عیدت مبارک نازنین دوست دارم فقط همین بعداز تو دیگه این دلم مونده همیشــــــــــــــــــه رو زمین

عیدت مبارک مهربون جات خیلی اینجا خالیه تو نیستی اما عطر تو همیشه این حـــوالیــــــــــــــه

عیدت مبارک سلا نو باشه مبارک چشات تو عکس تو بوسه من میشینه اینبــــــــــــــــار تو نگــــــــــــــــات.

بدون عزیزم که دلم عشقتو فریا د میزنه امشب میخواد به یاد تو اشکاشو هاشــــــــــــــــور بزنـــــه

عیدت مبارک نازنین تنها تو، تو قلب منی تو این هجوم بیتپش مرهم زخمای تنــــــــــی

عیدت مبارک سال نو  باشه پر از عشق واسه تو الهی هرجا که باشی خدا باشــــــــــه پنــــــــــاه تــــــــــــو

همیشگی ترین من الهی صدساله بشی عیدت مبارک عزیزم هرجای دنیا که بـــــاشــــــی

همیشگی ترین من الهی صد ساله بشی عیدت مبارک عزیزم هرجای  دنیا که باشی

هرجای دنیــــــــــــــــــــــــــا......

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد