شعر قشنگ فرزاد فرزین

 شعر قشنگ فرزاد فرزین به همراه عکس...

 

 

رفتی ببینی نظر یادت نره...

                         من و تو

                    حس سبز درد عشقی با یه دریا پر از امید

                    حرمت نجابتت رو میشه تا خود خدا دید

                    با یه دریا پراز احساس منم اون همیشه با تو

                    گرمیه قلبمو دستام پیشکش تنهایی تو

                    من و تو جرات مرگیم توی لحظه های آخر

                    میشه تا مرز تن عشق برسیم مثل یه مادر

                    من وتو فرصت پرواز همه پرنده هاییم

                    واسه تا ابدرهایی ما دو بال آشناییم...

                    میدونم که ما اسیریم تا که هم صدا نخونیم

                    غربت ترانه ها رو ،توی این قفس می مونیم

                    اگه تا سپیده ی صبح برسه فصل اقاقی

                    میتونیم با لمس این عشق بشکنیم غرور یاقی

                    من و تو جرات مرگیم توی لحظه های آخر 

                    میشه تا مرز تن عشق برسیم مثل یه مادر

                   من وتو فرصت پرواز همه پرنده هاییم واسه تاابد رهایی ما دو بال آشناییم

اییم...

                           

 

                          معشوق سیاهی:

                   من سنگی صبور چون کوه یخ در برف و بوران

                   شمشیر غم برنده تر از عشق سوزان

                   بــــی کس اسیر هوس عشقتوماندم

                   با دل تو را همدل و همدم شمردم

                   بیهوده نزن فریاد شب با تو شده همزاد

                   من با تو ندارم خو دیگر نکن از من یاد

                   عاشق شدم غافل که تو افسانه بودی

                   خنجر زدی با قلب من بیگانه بودی

                  معشوق سیاهی باش در جهل و تباهی باش

                  در خلوت شبهایت محکوم جدایی باش

                  بیهوده نزن فریاد شب با تو شده همزاد

                  من با تو ندارم خو دیگر نکن از من یاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد